Pàgines

dimecres, de maig 31, 2006

IGC 2006 i Blogmarketing

Avui he tengut la sort de participar a l'Internet Global Congres en la sessió de "Blogmàrqueting: Les bitàcores com a eines de màrqueting" juntament amb Neus Arqués, de l'empresa Manfatta com a moderadora, i els experts en blogs Álvaro Andoin Fernández, de Salsa Digital i MediaContacts i José Antonio del Moral Pérez, d'Alianzo Networks.

Ja coneixia na Neus, i per fi he pogut conèixer en José Antonio i n'Àlvaro, que m'ha fet molta il.lusió.

N'Alvaro ha donat una visió panoràmica dels blogs com a fenomen social i en José Antònio ens ha explicat campanyes reals d'empreses que utilitzen els blogs. Els dos han estat molt interessants perquè estant fent feina amb els blogs amb la pràctica en el dia a dia, al servei empresarial.

Per la meva part, el meu discurs està basat en la investigació de la meva tesi, com la transferència de coneixement pot ajudar a millorar la imatge corporativa, amb la meva experiència a l'IBIT, on una tasca important és disseminar la innovació, i amb l'observació constant de quines estratègies estan seguint bloggers inluents en el seu àmbit de coneixement.

La meva ponència està publicada a la web de l'IBIT
.